Blogy, tipy a rady

Malé změny přispívají k velkým výsledkům v průběhu času, zvláště pokud hledáte hubnutí s vylepšením svých stravovacích a fitness návyků. Postupné provádění jednoduchých změn navíc pomáhá zajistit, aby se jednalo o celkovou změnu životního stylu a něco, co je dlouhodobě udržitelné. Tím zabráníte pravděpodobnosti, že váhu naberete zpět. Lidé by měli plánovat vytváření návyků, kterými se mohou řídit donekonečna.

Měli byste si položit otázku: „Dokážu to, co teď dělám, udržet donekonečna?“ 

Pokud je odpověď ne, pak to není správný plán. Zdravé návyky popsané níže jsou ideální pro začínající osoby. Nespěchejte, nebojte se, vždy můžete jít svým vlastním tempem a implementovat změnu 1x týdně, nebo 2x za měsíc. Najděte, co nejlépe vyhovuje vašemu životnímu stylu a budujte odtud. Se změnou můžete začít kdykoliv.

1. leden může být kdykoliv v roce. 

#1 TIP

PIJTE VÍCE VODY

Jste zvyklí mít při obědu sklenici coly nebo piva? Nahraďte některé ze svých kalorických nápojů vodou. Mějte poblíž láhev s vodou, která vás povzbudí k pravidelnému pití po celý den. „Zvýšení příjmu vody je rozhodně důležitým nástrojem v jakémkoli programu hubnutí, protože vás může naplnit, říkám já - Renatka. Pokud někdo nemá rád chuť vody, navrhuji jej dochutit ovocnými plátky, bylinkami nebo nalít sklenici perlivé vody.

#2 TIP

VÍCE POHYBU

Přidání krátkých impulzů cvičení do vašeho plánu zvyšuje počet kroků a také pomáhá potlačit negativní účinky sezení. Tři desetiminutové procházky denně lze nakonec zkrátit na dvě patnáctiminutové procházky denně, pak jednu třicetiminutovou procházku. Poté budete možná chtít dál zvyšovat vzdálenost.

#3 TIP

VYTVÁŘENÍ NOVÝCH STRAVOVACÍCH NÁVYKŮ 

Místo vylučování určitých položek ze stravy postupně přidávejte více ovoce a zeleniny. Tato strava obsahuje důležité vitamíny, minerály, živiny a vlákninu, která vás zasytí. V průběhu času zjistíte, že místo zpracovaných potravin tělo ušetří kalorie a pomůže vám zbavit se přebytečných kilogramů. Vyberte si jedno ovoce denně, třeba jako dezert k obědu, a posléze můžete dávku zvýšit na 2-3 ks/den. Totéž platí pro zeleninu. Postupně ji začleňujte do svého jídelníčku. Začít můžete snídaní. Čím budete úspěšnější, tím rychleji dosáhnete svého cíle. 

#4 TIP

CVIČENÍ S VLASTNÍ VÁHOU

Cvičení s tělesnou hmotností je úžasné pro zlepšení síly a budování svalové hmoty, což může pomoci spálit více kalorií. Doporučuji začít cvičením s vlastní váhou, než se pokusíte přidat závaží. Vyberte si cvičení, které zvládnete, jako jsou výpady, zhyby, dipy, angličáky, dřepy, nebo kliky. Proveďte 3 sety po 10–15 opakováních.

RTA Signature Fitness

Sdílejte s námi

Odeslat poptávku